המלצות על עורכי דין - כוכבים
Lawyer-Reviews
עורכי הדין המומלצים בישראל

עו"ד צפית דיבון קצובר היא עורכת הדין שאתה רוצה שתהיה בצד שלך

משולש reviews
המלצה נבדקה ואושרה
דבורי כסיף
המלצה נבדקה ואושרה

מילים לא יוכלו להביע את הערכתי הרבה ותודתי העמוקה לעורכת הדין צפית דיבון קצובר על ליווי פרטני וצמוד בהליך הגירושין שעברתי במשך שנתיים.

כבר בפגישתנו הראשונה הרגשתי שהגעתי למשרד שהוא בית חם ובטוח, כלל אנשי צוות המשרד ועורכי דין מסבירי פנים בכל פעם ופעם מחדש וההרגשה הטובה שליוותה אותי בכל מפגש החייתה אותי מחדש.

צפית ליוותה אותי יד ביד ולקחה אותי תחת חסותה מהיום הראשון בפגישות, עצות, יוזמות, קווי מחשבה ואתנחתא מהיומיום וכל זאת בהרגשה כאילו הייתי בת משפחתה.

מעבר לידיעתה העמוקה בתחום דיני המשפחה והבנה פרטנית ומקצועית בכל הקשור לתחום זה עו"ד צפית דיבון ניחנה כמו אביה בחריפות וביצירתיות יוצאת דופן, קו מחשבה מקורי, מותאם למציאות העכשווית ומלא בחכמה ואינטליגנציה מחושבת.

צפית מבינה כל הזמן דבר מתוך דבר וזה תוך רגעים ספורים כאילו היתה נוכחת בחייך כל הזמן, היא יודעת לדקלם את פרטי התיק ואת כל הנקודות החשובות בעל פה ומגיעה ל"פאזל הזהב" בעצמה וכל זה בניצוח מופתי בייצוג בפועל מול מערכות המשפט ובתי הדין.

לראות את צפית בהליכים המשפטיים שעברתי ולדעת שהיא בצד שלי ולטובתי זו ההרגשה הכי טובה שיכול להיות לכל לקוח המיוצג על ידי עורך דין.

אני גאה להמליץ בכל פה על עו"ד צפית דיבון קצובר באזני כל מי שמחפש בולדוזרית יחד עם חריפות ויושרה.

דבורי כסיף

עו"ד צפית דיבון קצובר

עו"ד צפית דיבון קצובר

דיני משפחה וירושה
מגדל ב.ס.ר 4 מצדה 7, בני ברק
הוספת תגובה להמלצה
הרשמה
1 תגובה
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דרור מגן
2 חודשים

מצוינת ומעולה

המלצות אחרונות שאושרו